top of page
לוגו בינות.png

מילון השיטה ההפוכה

ייחוד (במקום בידול)

בעולם השיווק הקלאסי, בידול מבדיל אותך ביחס למתחרים. אנחנו מאמינים שאין לך תחרות! כמוך יש רק אחד. ברגע שנסייע לך לזקק את הייחוד הזה, יהיה קל יותר למשוך את הלקוחות המתאימים.

משיכה (במקום שיווק)

אנחנו לא משווקים בשיטה הקלאסית, אלא יודעים איך לבחור בפינצטה את הלקוחות שיימשכו לסיפור הייחודי שלך.

התאמת לקוח (במקום מכירה)

במקום שיחות מכירה מאומצות שבהן אנחנו מנסים להתאים את עצמנו ללקוח, בשיטה ההפוכה אנחנו בודקים אם אנו מתאימים ללקוח והלקוח מתאים לנו.

שיטה אחרת (ולא שיטה מנצחת)

אנחנו לא נאבקים באף אחד ולכן השיטה שלנו איננה מנצחת. אנו מכבדים את השיטות הרגילות (וכך נציג זאת בקורס), ייתכן שהם מתאימות לך. אנו מציעים חלופה שונה שאולי דווקא היא מתאימה לך. 

לספר את הסיפור (במקום מיתוג)

מיתוג מתמקד בלקוח. הגדרת המיתוג המקובלת היא: "סך כל העמדות הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים בנוגע לאובייקט, ארגון או רעיון מסוים".  המאמץ במיתוג מתמקד בהבנת הלקוח ביצירת אמצעים חיצוניים לייצר תחושה חיובית ללקוח. המשמעות של לספר את הסיפור היא להוציא את הדברים מהנשמה מהדנ"א הייחודי שלך החוצה. מה המשמעות של לספר את הסיפור הייחודי שלך החוצה. המטרה שלנו היא לגרום ללקוחות להגיע אליך בגלל המהות הפנימית שמייחדת אותך, ולא רק בגלל העטיפה החיצונית.

מעוניינים ללמוד את השיטה?

horse-07.png

צרו עמנו קשר

050-961-7778

או כתבו לנו:

תודה על פנייתך

bottom of page